Vēl vairāk nekaunīgas pašreklāmas

Dārgie lasītāji, nu jums ir burvīga iespēja mani ne tikai lasīt, bet arī dzirdēt — proti, sestdien, 12. aprīlī es uzstāšos ar priekšlasījumu par autortiesībām (ja lasāt manu blogu, droši vien nojaušat, ko es gribēšu teikt) Jūrmalā, Dubultos, pasaku mājā “Undīne” (tieši pretī Dubultu dzelzceļa stacijai un izskatās taisni tā, kā varētu izskatīties pasaku māja — noteikti atradīsit.) Pasākums sākas piecos, priekšlasījumu plānoju apmēram pusstundu vai drusciņ ilgāk, tāpēc būtu pārlaimīgs, ja pēc tam varētu uzrīkot jautājumu un atbilžu vakaru. Savu priekšlasījumu pēc tam arī plānoju ievietot šeit, taču tur būs tikai audio un nevarēs uzreiz uzdot jautājumus.

Pie viena varēs paklausīties blēņu stāstos par to, kā man gāja Viļņā (kur es devos uz konferenci par publisko domēnu), apsveikt mani ar iecelšanu Užupes republikas konsula amatā, padzert tēju un aiziet līdz jūrai. Satriecošs piedāvājums, vai nav tiesa?

4 Responses to “Vēl vairāk nekaunīgas pašreklāmas”


  1. 1 Izliecies aprīlis 11, 2008 plkst. 6:55 pēcpusdienā

    Paklausīties noteikti būtu interesanti, bet es nezinu, vai īsti varētu tikt..

  2. 3 nuclearsecrets aprīlis 25, 2008 plkst. 11:55 priekšpusdienā

    Piedodiet par kavēšanos.
    Gāja visnotaļ labi, ja neņem vērā to, ka nobruka ieraksts. Tas, diemžēl, nozīmē, ka audioversiju ielikt neizdosies. Bet visādi citādi — pasākums gan varēja būt plašāk apmeklēts (bez manis bija kādi 6-7 cilvēki), taču jautājumu un atbilžu vakars izvērtās pat interesantāks, nekā biju gaidījis. Katrā ziņā ar pasākumu esmu tīri apmierināts.


Komentēt

